Klacht Ubereats: Geen geld terug na annulering

Klachtnummer
# 479476
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 3 keer een bestelling proberen te plaatsen. Deze werden alle 3 geannuleerd en er zou geen geld afgeschreven worden. Van alle 3 is er dus wel geld afgeschreven en heb dit geld niet terug gekregen...

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen