Klacht Ubereats: Geen geld terug na bestelling niet te hebben ontvangen

Klachtnummer
# 535495
Gebruiker
SK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Belachelijk, maand laten nog geen geld terug ontvangen!! Geen reactie en maar blijven zeggen dat ze het hebben teruggestort nadat ik nooit mijn bestelling heb ontvangen.. betaal dus nooit vooraf.. ik zal in ieder geval nooit meer een bestelling plaatsen via Uber eats, wat een belachelijke klantenservice service heb zij zeg..

De oplossing

Kenbaar maken aan iedereen hoe Uber eats te werk gaat met klachten en terugstortingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen