Klacht Ubereats: geen geld terug na geannuleerde bestelling

Klachtnummer
# 530593
Gebruiker
annoniemeling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door het aangeven van een verkeerd adres heb ik een bestelling verwijderd en opnieuw geplaatst op het goede adres. Dit was zo'n 2 uur voordat de bestelling geleverd zou worden, dus goed op tijd zou je denken. Echter is van de geannuleerde bestelling geen geld teruggestort.
Ik zou graag meer informatie willen over hoe ik Uber kan bereiken om mijn geld terug te krijgen...

De oplossing

Ik wil graag het geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen