Klacht Ubereats: Geen geld terug na niet ontvangen bestelling

Klachtnummer
# 534526
Gebruiker
Sjoerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bestelling heb ik nooit ontvangen en het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven. Na meerdere malen contact heb ik dit na bijna 3 maanden nog steeds niet retour ontvangen, en een reactie op mijn berichten blijft uit. Dit is gewoon diefstal!

De oplossing

Het desbetreffende bedrag terug op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen