Klacht Ubereats: Geen geld terug omdat ze zelf te laat reageren!

Klachtnummer
# 533194
Gebruiker
Rosy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg mijn geld niet terug omdat ze zelf niet binnen hun eigen termijn reageren!!! Dit kan toch niet? Ik krijg gewoon geen eten en moet wel betalen????

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen