Klacht Ubereats: Geld graag terug ontvangen.

Klachtnummer
# 470246
Gebruiker
carlanaomi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 augustus via de app eten besteld bij McDonald. Direct op mijn creditcard 78,09 afgeschreven, geen eten ontvangen. Bij navraag McDonald bleek dat de opdracht was geannuleerd, men wist niet door wie. Uber eats niet te bereiken of in het Engels.

De oplossing

Mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen