Klacht Ubereats: Geld niet volledige teruggekregen na incompleet geleverde bestelling.

Klachtnummer
# 630619
Gebruiker
lenske
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eten besteld via UBEReats. Niet al het bestelde eten werd geleverd. Vervolgens werd er maar de helft van het bedrag van het niet geleverde eten teruggestort.
Ik krijg geen reacties meer van de support chat, en zijn verder niet te bereiken. Schandalig.

Gewenste oplossing

Het correcte bedrag overmaakt van het eten dat niet geleverd werd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen