Opgelost door Ubereats: GELD TERUG

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 479515
Gebruiker
S
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst bij een restaurant via Ubereats, de bestelling werd geannuleerd dus ik heb betaald voor niks. Het geld is afgeschreven dus ik verwacht mijn geld terug!!!!! Waar slaat het op dat IK geld moet uitgeven aan NIETS?? Ik heb niks ontvangen dus ik hoef ook niet te betalen!!!! De enige oplossing is dat ik mijn geld terug krijg!! Ik kan verder niet contact opnemen met Ubereats. Ik heb hier vaker besteld en toen geen problemen omdat de bestelling wel geleverd werd. Nu krijg ik niks dus dit wordt de laatste keer bij Ubereats!!! Nooit meer

De oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen