Klacht Ubereats: Geld terug

Klachtnummer
# 478562
Gebruiker
Brian B
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geld afgeschreven terwijl mijn order opeens geannuleerd werd.
Ben bijna 2 weken bezig om dat terug te krijgen. Ben nadat de bestelling geannuleerd is meteen gebeld door een medewerkster (Romi) die aangaf dat ik mijn geld binnen een paar werkdagen terug zou krijgen.

Nadat ik niks vernomen had zelf maar verschillende emails verstuurd. Heb zelfs een email van hun waarin ze zeggen dat ik mijn geld binnen 3-5 werkdagen terug zou . Dat was vorige week en nu reageren ze helemaal niet meer op mijn emails

De oplossing

mijn geld zms overmaakt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen