Klacht Ubereats: Geld van de rekening zonder bestelling te hebben ontvangen

Klachtnummer
# 558682
Gebruiker
L.M
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren heb ik een bestelling bij ubereats geplaatst. Een paar minuten later kreeg ik een email dat het geannuleerd was, dus heb ik contact opgenomen met New York pizza. In het telefoongesprek hebben zij vermeld dat zij geen bestelling van mij hadden ontvangen, terwijl in de email van ubereats stond dat mijn bestelling al in bereiding was en was geannuleerd. Er is geld van mijn rekening afgehaald, terwijl ik geen pizza heb ontvangen en de bestelling heb ik zelf ook niet geannuleerd. New York pizza heeft aangegeven dat zij geen bestelling van mij hadden ontvangen dus hoe kan het zijn dat er in de mail van ubereats stond dat zij al bezig waren met de bereidingen? Er is onterecht geld van mijn rekening afgehaald en mijn kortingscode is ook weg.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugbetalen, want het eten is niet ontvangen, maar het geld wel van de rekening afgehaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen