Klacht Ubereats: Geld weg!

Klachtnummer
# 477610
Gebruiker
xmels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en direct geannuleerd aangezien Uber Eats mijn adres ineens verkeerd herkende door de toevoeging van mijn huisnummer. Wél betaald via Ideal, maar terugkrijgen ho maar. Diverse malen contact opgenomen via de chatfunctie maar telkens standaard slappe teksten terugkrijgen. Zo werd er gezegd dat er niks is afgeschreven en ik maar contact op moest nemen met mijn bank. Contact opgenomen met mijn bank en ook zij zeggen dat ik wel degelijk heb betaald. Uber Eats, 1x nooit meer. Wel betalen maar terugkrijgen zit er niet bij!! Vuile oplichters!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen