Klacht Ubereats: Ijskoud eten

Klachtnummer
# 479714
Gebruiker
Jdss1992
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg mijn patat en snacks ijskoud bezorgd. Wij belden naar de cafetaria in kwestie en die kon ons niet helpen. Zij hadden via Uber Eats door gekregen het eten gelijk te maken, maar de bezorger kwam bij de cafetaria te laat opdagen en nam vervolgens het koude eten mee en leverde er bij ons af. Dit gemeld bij Uber Eats, maar ik krijg mijn geld niet terug. Ook was de dienstverlening via de e-mail erg slecht. Je kon zien dat ze standaardzinnen gebruikten die totaal niet sloegen op mijn bericht. Toen ik aangaf dat ze een gebruiker kwijt waren en ik de app zou verwijderen gaven ze aan: bedankt dat u contact opneemt. Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Bedankt voor uw bericht.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen