Klacht Ubereats: Ik ben in de maling genomen met promotie code

HAKIM

Ik krijg van uber eats een promotie code in mail box met €15 korting bij besteding van meer dan €1 aangezien het eerste keer is dat ik bij uber Eats bestel dacht ik bij mezelf waarom niet, een mooie deal dacht ik maar niets is waar..
Ik heb mijn bestelling afgrond vervolgens zou ik een optie moeten krijgen om mijn promotie code in te voeren die kreeg ik niet, het besteld bedrag werd direct van mijn creditkaart afgehaald ik probeer direct te annuleren maar dat lukt niet ik krijg elke keer foutmelding restaurant gebeld bleek mijn bestelling niet bij hun binnen te zijn.
Vervolgen heb ik de uber app weer geopend zie ik ineens dat de aflever adres niet klopt vandaar dat de restaurant niet mijn bestelling kon achter halen daar kwam nog bij dat de restaurant mijn bestelling niet kan leveren op het adres waar het gebrachten zou moeten worden , want dit was namelijk buiten hun bezorg gebied.
Uiteindelijk het verhaal uitgelegd aan de medewerker van het restaurant hebben ze uitzondering moeten maken.
Ik heb hier uber benaderd vervolgen wordt ik elke keer met smoes zoet gehouden met het feit dat de code niet zeker is dat je een promotie code hebt omdat geslecteerd wordt, ik zei dat is grappig waarom wordt er dan een mail naar mij toegestuurd met het feit feit dat ik een korting krijg van €15 met een besteding van meer dan €1 aan bestelling.
Ik ben zwaar genaaid door uber eats hierdoor mensen trap er niet in met de promotie code dat is 1 grote piramide spel .
Hierbij gewaarschuwd

Ik wil mijn geld terug want dit verdienen ze niet als je mensen in de maling en geld steelt op deze wijze dit accepteer ik niet. Dit zou niet mogen gebeuren

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?