Klacht Ubereats: Ik bestel nooit meer bij uber eats

Klachtnummer
# 458075
Gebruiker
Joelledaniella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week een bestelling bij uber gedaan die helaas nooit is aangekomen nadat ik er uur op heb gewacht. Na contact met het restaurant blijkt de bestelling nooit doorgekomen te zijn. Het geld is wel van mijn rekening af. Ik heb via uber een klacht ingediend maar deze is nooit behandeld. Vandaag weer een poging gedaan om te bestellen. Sowieso duurde het een uur doordat het restaurant de bestelling te laat binnen heeft gekregen. Ook kregen zij de bestelling anders door dan ik had besteld. De ben en jerry leveren zij uberhaubt niet en het blikje drinken stond niet eens bij de bestelling. Ook was mijn telefoonnummer niet doorgekomen waardoor ze mij niet konden bereiken. In 1 week tijd heb ik dus al 25 euro weggegooid aan uber eats. Ik heb nu 2x in 1 week zo een slechte ervaring waardoor ik NOOIT meer via uber eats zal bestellen.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen