Klacht Ubereats: Ik heb geen account bedrage die ik niet ken worden namens Uber eets van mijn rekening afgeschreven.

Klachtnummer
# 477600
Gebruiker
Roy19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede dag

Jullie schrijven sinds juni 2020 bedragen van mijn rekening af die ik niet ken.
Ik heb eens geen account van jullie en ik bestel nooit niks via jullie.
Ik wil dat deze bedragen snel mogelijk terug betaald worden aan mij.

De oplossing

Mijn geld terug betalen die Uber eets van mijn creditcard Heeft afgeschreven zonder enige bestelling van mij. Ik heb eens geen account bij Uber eets.
Ik heb mijn card geblokeerd en mijn bank gaat onderzoek ernaar doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen