Klacht Ubereats: Ik krijg mijn geld niet terug bij een mislukte bestelling

CJS

Op vrijdag 26 juni heb ik een bestelling geplaatst. De bestelling is niet goed doorgekomen, want ik heb geen bestelbevestiging ontvangen en de bestelling is ook niet bij mij aangekomen. Het bedrag is echter wel afgeschreven van mijn rekening. Ik heb hier vrijdag direct een melding van gemaakt en er zou binnen 48 uur contact worden opgenomen. Dit is niet gebeurd. Telefonisch is Ubereats niet te bereiken, ik heb zeker 10 keer telefonisch contact geprobeerd te krijgen en waarschijnlijk zullen hier ook nog kosten voor in rekening worden gebracht. Na meerdere e-mails verstuurd te hebben, meldingen via de app geplaatst te hebben en pogingen tot contact via social media, krijg ik vandaag 2 juli een bericht:

“ Helaas kunnen we geen vergoeding bieden voor de bestelling omdat deze meer dan 48 uur geleden is geplaatst.

We raden je aan om in de toekomst binnen deze termijn contact op te nemen, zodat we kunnen helpen geprobeerd het afgeschreven bedrag z.s.m. terug op mijn rekening.”

Het ziet ernaar uit dat ik word opgelicht, ondertussen heb ik mijn geld nog niet terug en de enige reactie die ik heb ontvangen spreekt me totaal niet aan.

Ik wil het afgeschreven bedrag direct teruggestort krijgen op mijn rekening.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?