Klacht Ubereats: In verband met een te late reactie van UberEats geen recht meer op restitutie.

Klachtnummer
# 520238
Gebruiker
Ingeborgmarieke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 2,5 uur gewacht op mijn bestelling, 3x gebeld met het restaurant. Ivm avondklok konden we het eten niet meer aannemen omdat ik reeds naar huis was vertrokken. Zaterdagochtend direct een klacht ingediend bij Uber. Na geen reactie te hebben ontvangen, zondag weer. Maandagochtend pas reactie: omdat de bestelling langer dan 48uur geleden geplaatst is, heb ik geen recht op restitutie. En dit terwijl UberEats te laat reageert?

De oplossing

Ik verwacht een restitutie van UberEats. Dit is onacceptabel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen