Klacht Ubereats: Kortingscode geactiveerd maar geen korting

MBVD

Vandaag kreeg ik een promo code in mijn mail. Die wilde ik gebruiken bij mijn bestelling voor Otaru. Code ingetoets (august12) waarbij ik € 12,- korting zou moeten ontvangen. Hij corrigeerde niet meteen t bedrag en toen ik de code nogmaals wilde invullen, gaf de app aan ‘code is al gebruikt’. De bestelling heb ik toen bevestigd in de veronderstelling dat mogelijk het bedrag gecorrigeerd zou worden bij het definitief maken. Dit gebeurde niet.

Ik heb toen de helpdesk ingeschakeld maar hun reactie is: we kunnen de bestelling niet aanpassen omdat de promocode slechts geldig is in bepaalde landen en alleen wordt toegepast op bestellingen in die landen.

???? Wat is dat nou voor antwoord? Ik ben klant bij jullie en júllie sturen aan mij de code per mail. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat de code werkt en ik, als klant in Nederland, die code ontvang om hier te gebruiken. Een ongepaste en ondoordachte automatische mail ban ubereats.

Het is jammer om te zien dat een professionele organisatie als jullie zo’n slechte klantenservice heeft en met een reactie komt die simpelweg niet van toepassing is op de huidige situatie.

Graag zie ik een spoedige reactie tegemoet als ook een passende tegemoetkoming. Anders zal ik helaas moeten besluiten om niet meer van jullie service gebruik te maken.

De € 12,- korting retour op mijn rekening.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?