Klacht Ubereats: Koud eten, geen service en onbetrouwbaar.

Klachtnummer
# 531559
Gebruiker
alc leeflang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg koud eten omdat de bezorger eerst naar een ander deel Cannes stad was waar hij naar eigen zeggen een bezorging moest doen.. dit werd door het restaurant ontkent. Uber eats weigert mij mijn geld terug te geven met als reden dat het 48 uur later gemeld is. Ik heb zowel telefonisch als via de mail binnen een kwartier na bezorging contact met ze opgenomen en ze gesproken. Omdat dit de volgende dag nog steeds niet was opgelost heb ik opnieuw een mail gestuurd. Meerdere mails om precies te zijn met iedere keer als reactie dat de 48 uur zijn verstreken. Abnormaal dit!

De oplossing

Mijn geld retourneren van het koude eten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen