Klacht Ubereats: Misleiding consument: werking promocode afhankelijk van aantal andere gebruikers

Lisa123456

Persoonlijke kortingscode per e-mail ontvangen maar deze werkt niet op de bestelling. De code zou volgens de mail overigens twee keer werken en dit is de eerste keer dat ik 'm gebruikte.

Klacht ingediend en reactie is:

""we kunnen in dit geval geen restitutie aanbieden. Deze promotiecode heeft namelijk al de limiet bereikt voordat je de bestelling hebt bevestigd. Voor deze promotiecode geldt een maximum aantal gebruikers. Zodra deze limiet is bereikt, wordt de promotie niet meer toegepast."

Kortom: als andere mensen diezelfde code hebben gebruikt, kan jij 'm niet meer gebruiken. Dit is echt de raarste vorm van promocode's verstrekken ooit: pure misleiding. Als klant denk ik dat ik korting krijg als ik daar bestel maar of de code werkt is afhankelijk van het gebruik door andere mensen! Belachelijk! Verder geen reactie meer op mijn klacht.

Ubereats is nauwelijks te bereiken: geen e-mail of telefoonnummer. Onacceptabele service!

Er zal een klacht ingediend worden bij de consumententoezichthouder ACM in verband met misleiding.

Restitutie van het kortingsbedrag.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?