Klacht Ubereats: na annuleren bestelling moet ik toch betalen.

Klachtnummer
# 531895
Gebruiker
Lies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 7 maart jl heb ik een bestelling gedaan waarvan de kwaliteit bar slecht was. Daarna de melding gekregen dat ik mijn geld terug zou krijgen, wat nooit is gebeurd. Dit is gewoon van mijn creditcard afgeschreven. Ik ben nu al een maand heen en weer aan het mailen en tot mijn verbazing zie ik nu dat er ineens in mijn account staat dat ik nog 28.40 moet betalen, terwijl dit dus al is afgeschreven. Ik dit terug zou krijgen, toen maar contact op heb genomen met mijn bank en ik nu weer zou moeten betalen?!

De oplossing

Ik wil dat de rekening alsnog geannuleerd wordt en ik mijn geld terugkrijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen