Klacht Ubereats: Niet bezorgd

Klachtnummer
# 431318
Gebruiker
Kadvokaat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst. Bestelling werd niet bezorgd. Daarover een klacht ingediend maar geen reactie na 30 minuten meerdere berichten gestuurd. Uber laat weten mijn account niet echt te vinden dus er wordt niets mee gedaan. Restaurant ook contact met hun opgenomen maar zij laten niets van zich horen. Heel onprofessioneel.

De oplossing

Ik vind dat ik te woord moeten worden gestaan en mijn geld terugkrijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen