Klacht Ubereats: Niks ontvangen maar wel betaald!!

Klachtnummer
# 423214
Gebruiker
Ilyas5314
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 22:50 besteld bij UberEats en heb vervolgens gebeld naar het betreffend restaurant en hun zeggen dat het is meegegeven aan de bezorger. Ik kan mijn bestelling ook niet zien bij eerder bestellingen maar het geld is wel afgeschreven, absurd.

De oplossing

Geld terug of mijn bestelling krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen