Klacht Ubereats: Nooit gekregen en geen geld terug.

Klachtnummer
# 531885
Gebruiker
MitchelDrums
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wou opeens een avondje lekker ongezond eten, mc donalds besteld. Zou binnen een uur hier zijn (helemaal priem uiteraard) na 1 uur en 15min kreeg ik een mailtje dat het geannuleerd was, de bestelling meteen uit de app dus ik kon de bezorger ook geen bericht sturen en dat was het einde. Ik heb dus ontzettend lang gewacht op niks, maar het vervelendste is dus dat ik hier geen informatie over heb. Wat is er nou precies aan de hand? Krijg ik mijn geld terug? Heb ik iets verkeerds besteld? Lag het aan mijn kant? En nul mogelijkheid om iemand van een klanten service te vinden.

De oplossing

Graag mijn geld terug uiteraard

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen