Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ubereats: Nooit gekregen en geen geld terug.
Details
De klacht
Ik wou opeens een avondje lekker ongezond eten, mc donalds besteld. Zou binnen een uur hier zijn (helemaal priem uiteraard) na 1 uur en 15min kreeg ik een mailtje dat het geannuleerd was, de bestelling meteen uit de app dus ik kon de bezorger ook geen bericht sturen en dat was het einde. Ik heb dus ontzettend lang gewacht op niks, maar het vervelendste is dus dat ik hier geen informatie over heb. Wat is er nou precies aan de hand? Krijg ik mijn geld terug? Heb ik iets verkeerds besteld? Lag het aan mijn kant? En nul mogelijkheid om iemand van een klanten service te vinden.De oplossing
Graag mijn geld terug uiteraardBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.