Klacht Ubereats: Nooit terugbetaald door UberEats

Klachtnummer
# 534523
Gebruiker
#moedeloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 04-04-2021 eten besteld met de UberEats app. Normaal bestelde ik elke week en dat ging altijd goed, tot toen. De bezorger heeft de bestelling na 1,5 uur geannuleerd terwijl hij nog geen 100m van het restaurant weg was & zonder reden. UberEats gaf op 5 en 10 april aan dat er een terugbetaling geregeld zou worden, dit zou tot 3 werkdagen kunnen duren. Omdat ik op 9 april geen geld had ontvangen, ging ik niet akkoord met hetzelfde antwoord op 10 april. Daarom is het naar een ‘gespecialiseerd’ team gestuurd, dat contact zou opzoeken met mij. 15 dagen later en ik heb nog geen nieuws. Waarom moet een terugbetaling via IDeal zo lang duren?! En waarom een onderzoek? Ze gaven mij op 5 april aan dat ik inderdaad recht had op terugbetaling. Ik word er echt moedeloos van.

De oplossing

Ik wil graag een volledige terugbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen