Klacht Ubereats: Slecht eten, geen geld terug

Klachtnummer
# 527733
Gebruiker
Boer#4625745
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het eten dat wij bestelden is zompig en koud geleverd. Wij hebben het eten niet kunnen opeten, maar wel het geld betaald. Wij werd van ons verwacht dat we een nieuwe bestelling plaatsen en opnieuw betalen. Toen pas het eten gekregen wat heel lekker was.
Uber Eats weigert nu argumenten te geven en wil het geld niet terugstorten.

De oplossing

Als consument heb je recht op een goed product, ook als het gaat om eten. Zij moeten een manier creëren dat je geld terug krijgt bij slecht eten wat je gewoon niet op kan eten. Dat staat ook vast gelegd in de recht van de consument in Nederland.

Graag wil ik contact met Uber Eats om ons probleem op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen