Klacht Ubereats: Slechte levering en bedrijf niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 531784
Gebruiker
A.J Winters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag een maaltijd via Ubereats besteld. Na ongeveer 3 uur was er nog niets geleverd. Ik heb toen het restaurant gebeld daar bleek de levering al 1.5 uur daarvoor op gehaald te zijn. Tervergeefs contact geprobeerd te krijgen met Ubereats dat lukt dus niet. Uiteindelijk dacht ik het zal toch niet zo zijn....... en ja de maaltijd stond gewoon al meer dan een uur voor de voor deur. Ik heb mijn bel geprobeerd die werk gewoon en daarnaast hebben we ook nog een klopper en was er licht in de woonkamer. Mijn vrouw heeft alles maar opgewarmd. Ik vind het een hele bijzondere manier van maltijd leveren.

De oplossing

Ik wil graag comensatie voor deze maaltijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen