Klacht Ubereats: Uber eaters--- the worst choice

Klachtnummer
# 566626
Gebruiker
CHRISTINA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I've made an order for dinner yesterday and had got nothing when app showed the order had been delivered. I checked the app, there was just a photo that the delivery guy left my order at a wrong place(house 55). I went there immediately, but nothing left for me. I ask my neighbour he said he told the delivery guy he hadn't ordered it then he gone. I contacted Uber eaters by app immediately, they told me to be patient and no response again after I told them the whole story. So I contacted Uber eaters by phone, I ask what's my address information in the system, they told me is number 53, but they left my order at 55 and my house number is 41, they told me they can't solver this problem by phone, I need to do it by app. So I did in app again. After 23 hours, I got no response.

De oplossing

I need my money back.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen