Klacht Ubereats: Uber eats lost klacht/hulpvraag niet op.

AEl7

Werkelijk te gek voor woorden. Wat een triest bedrijf is dit zeg. Loze beloftes en misleiding. Probleem is als volgt; mij is een persoonlijke code gegeven welke ik met vrienden/kennissen kan delen. Wanneer zij bestellen (voor het eerst) dan ontvangen wij beiden een voucher. Nou heb ik dus iemand deze code gegeven en heeft er een bestelling plaatsgevonden. Je raad het al niks gekregen. Vervolgens heb ik hier bij Uber eats een melding van gedaan op 31 januari. Er is telkens heen en weer gemaild en telkens wordt mij gevraagd om een screenshot van de code te geven. Maar geen oplossing. Inmiddels tal van namen van medewerkers voorbij zien komen maar geen resultaat. Op een gegeven moment kreeg ik e-mails in het Frans met het verzoek om in Engels te reageren. Ik stond echt perplex. Flutbedrijf.

Belofte maakt schuld! Kom deze dan ook na.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?