Klacht Ubereats: Uber Eats lost klachten niet op en neemt klachtafhandeling niet serieus

Klachtnummer
# 482612
Gebruiker
Desipu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkeerd product en incomplete bestelling. Negeerden daarna 4x mijn verzoek om mijn gegevens in te zien.

De oplossing

Ik wil gecompenseerd worden voor de verkeerde burger en de 3 half gevulde bakjes franse friet. Hoewel ik na deze behandeling het niet verkeerd zou vinden als ze dit ook meenemen in hun compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen