Klacht Ubereats: Wel afgeschreven, maar niets ontvangen.

Klachtnummer
# 476766
Gebruiker
Dionne00
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren eten besteld, wel afgeschreven maar niets in de app te zien van een bestelling. Naar ‘t desbetreffende restaurant gebeld & zeggen dat de fout toch echt bij Uber ligt. Geprobeerd contact te krijgen met Uber, maar daar is niets over te vinden!!!

De oplossing

Ik zou graag contact op KUNNEN nemen aangezien dit niet eens een optie is & zsm mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen