Klacht Ubereats: Wel betaald maar bestelling werd nooit bezorgd

Bella

Order van 25 euro geplaatst via Uber Eats bij Tasty Fried Chicken Amstelveen. Na 2 uur is de bestelling nog niet geleverd. Na 4x een update te hebben opgevraagd via Uber Eats nog geen gehoor, toen meerdere keren (4x) aangegeven via uber eats dat de bestelling nooit is aangekomen. Ook nooit reactie. Je kan ze ook niet bellen dus heb ik het restaurant gebeld een dag erna. Deze neemt zelden tot nooit op. Uiteindelijk 2 dagen erna het restaurant kunnen bereiken. De man van het restaurant was mega onbeschoft, wilde ook niet de order nakijken ondanks dat ik daar een nr van heb en een betaalbewijs. Hij lachte me letterijk uit en verwees me naar uber. Maar uber reageert dus helemaal niet. Ben nu dus praktisch gezien mijn geld kwijt voor eten dat ik nooit heb gehad. En niemand schijnt er verantwoordelijkheid voor te willen nemen.

Ik wil dat uber eats of het restaurant tasty fried chicken een refund geven van mijn order. Ik heb immers betaald voor iets dat ik nooit heb gekregen.

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubereats?