Klacht Ubereats: Wel betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 520818
Gebruiker
Bianca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerste keer ging het mis bij het plaatsen van de bestelling. Wel betaald, maar geen bestelling geplaatst. Inmiddels 3 kwartier verder na het bellen met de Mac etc etc. Nummer van Ubereats gekregen. Niet te bereiken. Toch opnieuw de bestelling geplaatst in de hoop dat dit nu wel goed zou gaan, aangezien we het de keren ervoor probleemloos hebben kunnen doen. Terwijl proberen in contact te komen met Ubereats. Kortom, ergens anders wat moeten bestellen omdat er geen contact mogelijk was met Ubereats en wij graag wat wilde eten. Wel 2x een bedrag afgeschreven. Wij willen ons geld terug!

De oplossing

Ik vind het op z’n plek als we gewoon netjes ons geld terug krijgen. Wellicht willen we het dan nog wel eens proberen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen