Klacht Ubereats: Wel betaald maar zonder eten.

Klachtnummer
# 520850
Gebruiker
Mimi88
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 februari 2021 wen bestelling geplaatst maar de bestelling verscheen niet in de app maar wel van mijn rekening afgeschreven. Bestelling helemaal niet ontvangen. Ik heb ook bewijs dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven. Ik probeerde hulp te krijgen via de app maark krijg antwoord dat ik 48 uur geleden de bestelling heeft geplaatst en dat ik geen vergoeding zal krijgen terwijl ik paar uurtjes geleden de bestelling heb geplaatst.

De oplossing

Het bedrag die ik heb betaald terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubereats hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubereats?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen