Klacht Ubica: kuilen in ons 2e topdekmatras (het 1e topdekmatras is al een keer vervangen)

Klachtnummer
# 67062
Gebruiker
Y. Smeehuijzen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 06.06.2011 een UBICA ALLURESET gekocht bij FLEVOLICHT en WONEN in Barneveld.
Op 27.02.2012 met het bedrijf gebeld om aan te geven dat er kuilen ontstaan in het topdekmatras.
Op 11.06.2012 een nieuw topdekmatras geleverd.
We keren het topdekmatras wekelijks en keren regelmatig de matrassen.
Begin juni 2014 nemen we telefonisch weer contact op met FLEVOLICHT en WONEN.
Het topdekmatras voldoet niet en weer liggen we in 2 kuilen, waardoor er rugklachten zijn ontstaan.
Dhr. Bert Slijkhuis neemt de klacht in behandeling en geeft aan ons terug te bellen.
Een aantal malen proberen we deze heer telefonisch te bereiken echter zonder resultaat.
Er wordt helemaal niet meer opgenomen.
Een kijkje op internet bevestigt ons vermoeden; het bedrijf is failliet.
Door deze wending nemen we nu direct contact op met UBICA.
We slapen nu ongeveer 3 jaar in een bed wat totaal niet zorgt voor een gezonde nachtrust.
Het bed voldoet totaal niet aan onze verwachtingen.

Gewenste oplossing

We hebben een UBICA set gekocht met de verwachting dat dit kwalitatief een hoogwaardig product was.
De bovengenoemde klachten over het topdekmatras bewijzen het tegendeel.
Het bedrijf waar we het bed gekocht hebben, kan niets meer voor ons doen.
Daarom verzoeken we UBICA ons probleem op te lossen en contact met ons op te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubica hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen