Klacht Ubisoft.com: Aankoop gedaan maar producten niet geleverd.

Klachtnummer
# 464484
Gebruiker
CeesCroquette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zondag 12 juli 2020 heb ik vier games gekocht bij Ubisoft maar deze zijn nog steeds niet geleverd. Dit betrof een digitale aankoop waarbij de games automatisch speelbaar moeten zijn via de Uplay launcher. Dit is niet het geval, en nadat ik contact zocht werd mij gezegd dat het probleem bij de bank ligt maar bij de bank is het gewoon overgemaakt naar Ubisoft. Ze weigeren nu het op te lossen, want ze blijven zeggen dat het bij de bank ligt. Wat dus niet het geval is.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Ubisoft of mij het geld terugstort of de games alsnog levert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubisoft.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubisoft.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen