Klacht Ubisoft.com: Geen contact mogelijk met klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 501254
Gebruiker
SambalBij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bestelling netjes ontvangen. Contact gezocht om het retour te sturen. Herroepingsrecht heet dat.

Na lang wachten een reactie gekregen of ik foto's wil uploaden waarop te zien is of de seal van de game verbroken is. Gedaan. Wachten....

Geen reactie. Zelf weer contact gezocht. Chat-support kan niets betekenen. Retourlabel zou worden aangemaakt. We zijn alweer anderhalve week verder. Nog niets ontvangen.

Erg triest dat dat dit zo lang moet duren. Verder geen telefoonnummer bekend. Wat kun je als klant dan verder doen.

Ik koop hier niet weer. Achteraf gezien is de trustpilot website ook niet al te positief over Ubisoft. Had ik dat maar eerder gezien. Aan allen: koop niet direct bij Ubisoft maar bij een Media Markt oid.

De oplossing

Retour aannemen zoals dit wettelijk mijn recht is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubisoft.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SambalBij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden. En die komt ook niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ubisoft.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen