Klacht Ubisoft.com: Problem with uplay pc

Klachtnummer
# 394027
Gebruiker
Angelo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een dlc aankoop te hebben gedaan, is het bedrag 2 maal afgeschreven. De dlc is niet geactiveerd dus niet bruikbaar. Contact gehad met Ubisoft en ze zeiden dat ze het probleem gaan onderzoeken. Nu zijn we een maand verder en niemand neemt contact met mij op en het probleem is er dus nog steeds. Reeds de druk aan het opvoeren door het op Twitter te plaatsen zodat iedereen het kan zien.

De oplossing

Het bedrag terug storten op mijn rekening, en de dlc activeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ubisoft.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ubisoft.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen