Klacht Ubisoft: Ubisoft levert slecht tot geen support voor game met app-in aankopen

Arthur

Ubisoft game Anno, geeft dagelijks server problemen. Hun support doet niets met mijn verzoek het op te lossen. Ik krijg voor een online game het advies deze in vliegtuig modus op te starten. Dat is lastig als ik moet connecten met een gameserver. Ook geven ze de suggestie dat ik met een volledig opgeladen iPad moet spelen en dat er geen andere apps open mogen staan terwijl de melding toch echt is dat ik niet kan connecten met de gameserver. Ook had ik een probleem met een missie. Een vrij basis foutmelding. Ik moesten ongeveer 10 vragen beantwoorden, screenshots sturen. Na dat gedaan te hebben krijg ik terug dat het een bekend probleem is en dat ze niet weten wanneer ze het op gaan lossen. Waarom laten ze me een hoop vragen Beantwoorden en vragen ze me om screenshots als het probleem is dat bij hun bekend is. Ik voel me enorm in de maling genomen door hun ‘support’ medewerkers. Ze doen geen enkele moeite iets op te lossen en gaan niet verder dan een copy/paste actie van echt absolute onzin oplossingen voor mijn probleem. Schandalig en pure diefstal voor een game met app-in aankopen.

Neen mijn incident serieus en probeer je problemen op te lossen zonder de klant het bos in te sturen.

Wij vinden dat Ubisoft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ubisoft?