Klacht Ucarshop.nl: Geld niet teruggestort en onterecht geïncasseerde bedragen.

Klachtnummer
# 251982
Gebruiker
ACBB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 bestellingen op 1 dag geplaatst. Dubbele verzendkosten berekend maar werd in 1 pakket verzonden. Mail ontvangen van bedrijf dat ze de verzendkosten terug zouden storten. Er miste ook een gedeelte van de bestelling, geen reactie op gehad. Vervolgens 2 maanden later incasseren ze ineens een bedrag van mijn rekening zonder dat ik wat besteld had of toestemming gegeven heb.

De oplossing

Terugstorting van de dubbel betaalde verzendkosten. Het geïncasseerde bedrag heb ik direct laten storneren. Tevens zou ik het ontbrekende gedeelte van mijn bestelling willen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ucarshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ucarshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen