Klacht Ucarshop.nl: ucarshop betaald het aankoopbedrag niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 193872
Gebruiker
Grazyna
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 3 oktober 2016 heb ik een bestelling via de webshop van ucarshop.nl geplaatst en via IDeal betaald. Op 4 oktober, na contact te hebben gehad met Ucarshop heb ik de bestelling via mail en via sms (aangezien Ucarshop de voorkeur geeft aan communicatie per WhatsApp of sms) geannuleerd, aangezien mijn bestelling niet op voorraad was (wat niet in de webwinkel gecommuniceerd was). Meerdere malen via FB Messenger en sms heeft Ucarshop mij laten weten dat de terugbetaling in gang is gezet. Tot op heden dus 5 november heb ik helaas geen terugbetaling van mijn geannuleerde bestelling mogen ontvangen. Ucarshop heeft mijn juiste rekeningnummer voor de terugbetaling. Ucarshop reageert niet meer.
Mvg. Grazyna

De oplossing

Ik eis volledige terugbetaling van mijn geannuleerde bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ucarshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Grazyna
    Datum
    Het geld is pas na meer dan 7 weken terugbetaald.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Grazyna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ucarshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen