Klacht ugg australia: Ontevreden Uggs

Ayse

Vorige maand Ugg Australia gekocht voor me dochter voor 119 euro, maar mijn dochtertje wil hem niet aan doen omdat de uggs haar broeken en mayos zodanig verdraait dat wat ze aan heeft naar beneden zakt.

Ik vind dat dat er echt iets mis is met de uggs zelf ( namelijk te strak bij de benen dat er geen ruimte is voor soepel bewegen waardoor kleding naar beneden word gehaald) Ik heb zelf krant in de laars getopt en paar dagen gewacht met het idee word misschien wal wat wijder. Dit product is niet naar mijn verwachting en wil graag mijn geld terug of ruilen met een ander. Ruilen met uggs met strikken achter vind ik prima omdat we die vorige jaar hadden en geen problemen ervaarden. Ik vind niet kunnen dat de uggs winkel zegt het is algemeen bekend bij uggs en klant wegstuurt zonder het probleem goed na te checken. Het is niet klein beetje verdraaien anders had ik ook zeker geen punt van gemaakt. Vriendelijk verzoek ik Ugg Australia hier een reële oplossing voor te vinden.

Graag me geld terug als dat echt niet mogelijk is graag ruilen met een ander want denk echt dat er iets mis is met de laarzen wat wij hebben.

Wij vinden dat ugg australia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ugg australia?