Klacht Uitbieden.nl: koop oprolbare tuinslang ongedaan gemaakt door verkoper.

mae

Vandaag koopjesdag bij uitbieden.nl een oprolbare tuinslang gekocht en betaald voor 0 euro en verzendkosten. 0 eurokoopjes komen regelmatig voor . Kon niet weten dat deze koop niet klopte.
Verkoper heeft gemaild dat de koop ongedaan is gemaakt omdat hij een fout op de site had gemaakt en de fabrikant wil alleen leveren voor 19,95 euro. Hij zou ook de site veranderen.
Terug gemaild, de site was nog niet veranderd, dat er nu een koopovereenkomst omdat ik dit niet kon weten. Verkoper weigert dit omdat ik de algemene voorwaarden had aangevinkt ( anders kun je niet kopen) . Dit betekent dat je met alles akkoord gaat.
Hij noemt ook een art. waarin staat dat de leverancier niet kan leveren omdat het product niet meer verkrijgbaar is ( is niet waar) Dus hoeft hij mij niet te leveren. Zijn alg. voorwaarden zijn slechter dan de wet. Hij zal. maar aan de vele klachten hierover twijfel ik sterk, mijn geld terug storten.

De tuinslang leveren volgens de koopovereenkomst

Wij vinden dat Uitbieden.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Uitbieden.nl?