Klacht Uitgeverij Boom: Doordat de klanten service gesloten was een probleem

P. Vos

Op Zaterdag 3 maart 2018 het pakket besteld "Naar Nederland - Indonesisch paperback ISBN 9789058752208 . Tijd 14.56 uur .Ik stuur om 15.30 uur een rectificatie nl niet sturen naar het opgegeven adres in Indonesie maar naar een adres in Nederland.
Klantenservice is niet aanwezig!
Krijg Maandag 5 maart een mail dat het toch verzonden is met Fedex . Fedex vertrouw ik niet want in Jakarta werkt dat niets mits je veel bij betaald omdat de boel daar corrupt is bij de douane.

We zullen een mededeling plaatsen op de website dat bestelling die geplaatst worden in het weekend niet meer geannuleerd kunnen worden, we zijn nu nog even aan het brainstormen over de juiste plek van deze mededeling.
Daarnaast was u ontevreden over het gebruik van FedEx als internationale verzender, gezien FedEx verzendingen in Indonesië vaak problematisch verlopen.
Om deze reden willen wij voorstellen dat we even twee weken wachten om aan te kijken of deze bestelling wel gewoon de bestemming bereikt.
Mocht dit niet het geval zijn, zullen we u een nieuw pakket doen toekomen, dit keer naar Den Haag.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, anders hoor ik graag weer van u.

---------------------------
Nee ik ben het er niet mee eens en wil nu een nieuw pakket op mijn Nederlandse adres !!

Uitgeverij Boom
    Geachte heer Vos,

Op maandag 5 maart om 16:02 heeft de uitgever van NT2 u per mail het volgende bericht gestuurd:

Ik heb kennisgenomen van uw klacht ten aanzien van het door u foutief opgeven van het afleveradres en het daarna niet tijdig kunnen bereiken van onze klantenservice om de bestelling te kunnen annuleren. We vinden dit heel vervelend.
    Als ik het goed begrijp, is het op dit moment nog niet bekend of het goed dan wel niet goed gaat met de zending naar Indonesië. We hebben nog niet eerder berichten gekregen dat de zendingen naar Indonesië die door Fedex in behandeling worden genomen niet goed verlopen. Als we vernemen dat het in landen structureel misgaat, halen we die landen van onze verzendlijst.
    Volgens mij kunnen we u bij wijze van uitzondering tegemoet komen door u alvast een extra pakket sturen. We hebben hier op de uitgeverij geen exemplaar meer liggen, dus dit wordt u vanuit het Centraal Boekhuis toegestuurd. We leggen deze (gratis) bestelling nu voor u in. Dit kan een paar dagen duren voor u dit in huis hebt.
    Ik ontvang graag tzt een van de twee geleverde pakketten retour:

Boom NT2
    Antwoordnummer 10618
    1000 RA Amsterdam

Wij hopen dat uw klacht hiermee naar voldoening is afgehandeld. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice NT2
    NT2@boomamsterdam.nl

Ook een klacht indienen over Uitgeverij Boom?