Klacht Uitgeverij Panda: Produkt is betaald op internet echter niet geleverd

Klachtnummer
# 2855
Gebruiker
Peter Zondervan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 60 euro betaald via internet voor het tompoes panda boek nr 18. Na 3 weken is er telefonisch beloofd dat het boek zou worden opgestuurd. Nu weer een week verder echter nog niets geleverd. Ik heb al enkele klachten over niet geleverde produkten op internet gelezen over panda uitgeverij en dat verontrust mij.

De oplossing

INDIEN IK BINNEN 1 WEEK HET PRODUKT NIET GELEVERD KRIJG, WIL IK MIJN GELD Z.S.M. TERUG. ER IS WEL EEN ALTERNATIEF OM HET BOEK ERGENS ANDERS TE BESTELLEN

Eindelijk het boek is aangekomen na eerder een berichtje via de mail te hebben gehad van Panda. Heb ze persoonlijk op de hoogte gesteld. update 6 juni 2012

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Uitgeverij Panda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uitgeverij Panda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen