Klacht Uitlaat-winkel.nl: Klanten laten ze stikken bij een klacht.

Klachtnummer
# 318164
Gebruiker
JanJoost
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 24 mei 2018 heb ik een uitlaat bij uitlaat-winkel.nl besteld.

De uitlaat kwam pas op donderdag 31 mei 2018 binnen (op de website staat de volgende werkdag binnen ) en toen ik de uitlaat wilde monteren kwam ik erachter dat de midden demper anders was dan de midden demper die onder de auto vandaan kwam. Ik heb deze donderdag ook telefonisch contact met een medewerker van het bedrijf gehad. Tijdens dit gesprek werd er aangegeven dat ik een email moest sturen met daarin foto's van wat ik binnen had gekregen, omdat de uitlaat direct van de leverancier verstuurd is.

Ik heb in de dagen erna geprobeerd om via de website een retour aan te melden, omdat de uitlaat niet paste maar dat lukte niet. Daarna heb ik binnen een week de eerste email naar uitlaat-winkel.nl gestuurd. In de twee weken erna heb ik nog meerdere emails gestuurd.

Pas twee weken na mijn eerste email kreeg ik reactie van het bedrijf, maar dat was een reactie die helemaal niet inging op mijn emails. Uiteindelijk kreeg ik op 19-7-2018 de bevestiging dat ik de uitlaat retour kon sturen en ik daarna het geld (€ 87,94) terug zou krijgen.

Op 23-7-2018 is de uitlaat bij mij door DHL opgehaald en op 24-7-2018 afgeleverd op het door uitlaat-winkel.nl/AP Onderdelen (moederbedrijf) opgegeven adres. Tot op heden heb ik echter nog steeds het geld niet terug.

De oplossing

Het toegezegde bedrag van € 87,94 teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Uitlaat-winkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uitlaat-winkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen