Klacht Uitlaat-winkel.nl: Klanten laten ze stikken bij een klacht.

JanJoost

Op donderdag 24 mei 2018 heb ik een uitlaat bij uitlaat-winkel.nl besteld.

De uitlaat kwam pas op donderdag 31 mei 2018 binnen (op de website staat de volgende werkdag binnen ) en toen ik de uitlaat wilde monteren kwam ik erachter dat de midden demper anders was dan de midden demper die onder de auto vandaan kwam. Ik heb deze donderdag ook telefonisch contact met een medewerker van het bedrijf gehad. Tijdens dit gesprek werd er aangegeven dat ik een email moest sturen met daarin foto's van wat ik binnen had gekregen, omdat de uitlaat direct van de leverancier verstuurd is.

Ik heb in de dagen erna geprobeerd om via de website een retour aan te melden, omdat de uitlaat niet paste maar dat lukte niet. Daarna heb ik binnen een week de eerste email naar uitlaat-winkel.nl gestuurd. In de twee weken erna heb ik nog meerdere emails gestuurd.

Pas twee weken na mijn eerste email kreeg ik reactie van het bedrijf, maar dat was een reactie die helemaal niet inging op mijn emails. Uiteindelijk kreeg ik op 19-7-2018 de bevestiging dat ik de uitlaat retour kon sturen en ik daarna het geld (€ 87,94) terug zou krijgen.

Op 23-7-2018 is de uitlaat bij mij door DHL opgehaald en op 24-7-2018 afgeleverd op het door uitlaat-winkel.nl/AP Onderdelen (moederbedrijf) opgegeven adres. Tot op heden heb ik echter nog steeds het geld niet terug.

Het toegezegde bedrag van € 87,94 teruggestort krijgen.

Uitlaat-winkel.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Uitlaat-winkel.nl?