Klacht Uittrekselaanvragen.nl: Financieel voordeel behalen over de rug van een ondernemer

BorstelPanda#111

Dit bedrijf, op de factuur noemen ze zich Data Processing Solutions, verstrekt als intermediair uittreksels van de KvK. Hier rekenen ze drie keer zoveel voor! Aangezien ze nogal hoog in google staan, komen ze bijna eerder te voorschijn dan de KvK zelf. Ze noemen het uittreksel: een digitaal gewaarmerkt uittreksel. Daardoor lijkt het zelfs alsof het iets meer is en meer waarde heeft dan het gangbare KvK-uittreksel uit het register. In hoeverre kan dit zomaar? Dat een commercieel bedrijf middels deze opzet hier een financieel slaatje uit slaat.

Eigenlijk vind ik dat er op de site heel groot, in felle kleuren, aangegeven moet worden dat het hier om een commercieel bedrijf gaat en dat de prijs van het zogenoemde digitaal gewaarmerkt uittreksel drie keer zo hoog is dan als je het uittreksel bij de KvK besteld.

Ik wil graag mijn geld terug. Of in ieder geval tweederde. Dat ik alleen het KvK-tarief betaald.

Uittrekselaanvragen.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Uittrekselaanvragen.nl?