Klacht uitvaartcentrum: Vraag: is onderstaande tekst wel rechtsgeldig?

bc.van.lelyveld

Is hierna vermelde tekst wel rechtsgeldig, want de kans van onjuiste kosten in rekening brengen is hierdoor zeer eenvoudig. (heb sterk het vermoeden dat het ons is overkomen). De tekst luidt:
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door andere dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Stichting Begraafplaatsen en Crematoria voor westelijk Noord-Brabant / Zuylen Uitvaartverzorging staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden email, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Mijn verzoek om aan te geven om welke onkosten het betreft bij de begraafplaats is tot nu toe niet ingewilligd en zal naar grote waarschijnlijkheid ook niet gebeuren.

Zeker wanneer er nog een aanvullende voorwaarde wordt gesteld zoals bovenstaande tekst.Terecht of onterecht?

B.C. van Lelyveld

Wij vinden dat uitvaartcentrum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over uitvaartcentrum?