Klacht Uitverkoopdeal.nl: heb een damesfiets gekocht en betaald na menig mail waar of de fiets blijft geen antwoord

sproet

fiets gekocht 469 euro niet geleverd i deal betaald NL51 DEUT 0265 2624 61 het s mij onduidelijk dit dit banknummer meerde keren voor komt op klachtenkompas en dat een bank meewerkt aan fraude

NL51 DEUT 0265 2624 61 het betaalde gaat naar dit banknummer die meerde keren voorkomt met andere namen hoe kan het dat een bank geld int waarmee fraude word gepleegd er is betaald en niet geleverd

sproet
    er komt een naam boven wat schets mijn verbazing eletrorides handels naam hetzelfde blijbaar veranderen ze keer op keer van naam deze hebben zelfs een wibe site met de fietsen

sproet
Eris geen contact geweest en dat gaan ze ook niet doen omdat ze aan het frauderen zijn . taling is gegaan naar Electro Rides Wij hebben je betaling en het bedrijf dat het geld had ontvangen, gevonden. Hieronder staan hun contactgegevens waarmee je je vraag direct aan hun klantenservice kunt stellen. Bijvoorbeeld een vraag over de levering van bestelde producten. Handelsnaam Electro Rides Website www.electro-rides.nl ik dit dheeft geld tot zich genomen wat hun niet toekomt ik wil mijn geld terug Support e-mail electroride1@hotmail.com Telefoonnummer +31618748787 Rapporteer deze betaling

Ook een klacht indienen over Uitverkoopdeal.nl?