Klacht Uitverkoopdeal.nl: heb een damesfiets gekocht en betaald na menig mail waar of de fiets blijft geen antwoord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 486377
Gebruiker
sproet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

fiets gekocht 469 euro niet geleverd i deal betaald NL51 DEUT 0265 2624 61 het s mij onduidelijk dit dit banknummer meerde keren voor komt op klachtenkompas en dat een bank meewerkt aan fraude

De oplossing

NL51 DEUT 0265 2624 61 het betaalde gaat naar dit banknummer die meerde keren voorkomt met andere namen hoe kan het dat een bank geld int waarmee fraude word gepleegd er is betaald en niet geleverd

1 reactie

  1. Auteur
    sproet
    Datum
    er komt een naam boven wat schets mijn verbazing eletrorides handels naam hetzelfde blijbaar veranderen ze keer op keer van naam deze hebben zelfs een wibe site met de fietsen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sproet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eris geen contact geweest en dat gaan ze ook niet doen omdat ze aan het frauderen zijn . taling is gegaan naar Electro Rides Wij hebben je betaling en het bedrijf dat het geld had ontvangen, gevonden. Hieronder staan hun contactgegevens waarmee je je vraag direct aan hun klantenservice kunt stellen. Bijvoorbeeld een vraag over de levering van bestelde producten. Handelsnaam Electro Rides Website www.electro-rides.nl ik dit dheeft geld tot zich genomen wat hun niet toekomt ik wil mijn geld terug Support e-mail electroride1@hotmail.com Telefoonnummer +31618748787 Rapporteer deze betaling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Uitverkoopdeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen