Wij vinden dat Ullapopken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Ullapopken.nl: Bestelling wordt niet geleverd na ideal betaling
Details
Klacht
Bestelling gedaan en per ideal betaald. Vervolgens bestelling niet binnen de gestelde termijn ontvangen. Zelf afgelopen zaterdag 25-7-2020 gebeld. Kreeg te horen dat ik niet betaald zou hebben. Vervolgens dat de ideal betaling niet goed zou zijn gegaan en daarna dat ik te weinig betaald zou hebben.Bij ideal betaling en het invullen van een vouchercode kan je het bedrag niet zelf invullen of echt niets zelf veranderen.
Mocht er iets toch verkeerd zijn ingesteld in het computerprogramma van ulla popken.nl, dan moet je dat niet op de klant verhalen.
Daarnaast eigenlijk ook de klant bedreigen dat je volgens haar nog €7,- moet betalen, anders krijg je je bestelling niet toegezonden.
Dit noem ik geen klantenservice, als de klant niets verkeerds heeft gedaan.
Wachtend op uw reactie.
Gewenste oplossing
Dat men mijn bestelling acuut gaan leveren- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.